Verzending

Gemiddeld worden bestellingen binnen 3 a 10 werkdagen verwerkt/gemaakt/verstuurd. PostNL zal daarna de verantwoordelijke zijn over de leverdagen. Liever een andere leverancier? Neem vooraf contact op. Dan kijken we naar de mogelijkheden. 

Verzendkosten zijn €6,95. 

Gratis ophalen in Roelofarendsveen ook mogelijk op afspraak. 

 

Veelgestelde vragen over de verzending van Liefs popje

 

Kan de bestelling ook opgehaald worden?

Jazeker, dit kan op de veenoever 5 in roelofarendsveen. Het is enkel op afspraak af te halen en het is geen winkeladres. Hierdoor kun je niet zomaar langs komen om de spullen te bekijken. 

Verzend Liefs popje ook naar België?

Jazeker, Liefs popje verzend ook naar België, omdat de verzendkosten hoger zijn wordt dit ook doorberekend naar de klant. Heeft u kennissen die ook graag wat willen bestellen? Samen bestellen mag natuurlijk altijd om de verzendkosten zo laag mogelijk te houden. 

Ontvang ik als klant altijd een track en trace code? 

Helaas niet, omdat dit erg veel tijd komt om in te voeren is dit niet standaard. Mocht er natuurlijk iets zijn met een pakket dan zoek ik de gegevens erbij. Wel krijgt u een mail als uw pakketje verstuurd wordt.

Zijn er vaste werkdagen bij Liefs popje?

Jazeker, dinsdag en vrijdag zijn de vaste werkdagen. Hierin zijn dit meestal ook de verzenddagen van de pakketen. Vanaf september 2021 zal dit meer schuiven omdat mijn beide kinderen dan op school zitten. 

Als ik iets breekbaars bestel, hoe wordt dit verstuurd?

Breekbare producten zoals tegeltjes worden extra ingepakt in noppenfolie en worden meestal in de doos vastgeplakt om extra schuiven in het pakket te voorkomen. Hierdoor komen ze bijna altijd heel aan. Toch stuk? Stuur een mail naar info@liefspopje met de foto. Dan kijken we samen naar de oplossing.